Helsinki - Reisverslag uit Nieuwdorp, Nederland van Veroline, Marjolein & Kim - WaarBenJij.nu Helsinki - Reisverslag uit Nieuwdorp, Nederland van Veroline, Marjolein & Kim - WaarBenJij.nu

Helsinki

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Veroline, Marjolein & Kim

10 November 2011 | Nederland, Nieuwdorp

Het eerste deel van de heen reis zit erop. Op dit moment zijn we aan het wachten op vliegveld helsinki. Tot nu toe verloopt alles volgens planning. We zijn bij een raam gaan zitten om iets van Helsinki mee te krijgen, alleen veel meer dan vliegtuigen en wat bos met wat heuveltjes in de verte zien we niet.

• 10 November 2011 - 13:53

Dennis En Eveline:

Hoi Marjolein, Kim en Veroline,

Wij gaan jullie reis zeker goed volgen, we zijn heel nieuwsgierig hoe alles gaat. :-)
    Hopelijk gaat de rest van de reis ook volgens planning. Moeten jullie hierna nog een keer overstappen of vlieg je vanaf daar rechtstreeks?

Fijne reis verder,
    groetjes D & E

• 10 November 2011 - 14:21

Martinus:

Dit is de kortste route naar India??
    Een hele goede tijd dames!

• 10 November 2011 - 14:21

Veroline, Marjolein & Kim :

Hoi dennis en evi, leuk dat jullie ons gaan volgen! En nog bedankt voor het hollands lekkers .
    We hebben straks geen overstap meer, morgenochtend zijn we in india waar het nu 30 graden is.
    Groetjes, marjo

• 10 November 2011 - 21:17

Ben En Marion:

hoi meiden,
    op naar jullie laatste stukje van de reis, spannend allemaal en vanaf morgen gaat het dan beginnen!
    met benji gaat het allemaal super, vanavond een lekkere wandeling gemaakt en nu ligt hij heerlijk in zijn mandje! we hopen dat het echt een superervaring voor jullie gaat worden!
    heel veel liefs en succes van ons allemaal!

• 11 November 2011 - 06:45

Eveline En Roland:

Hoi meiden!

We gaan julliie reis goed volgen hoor! We zijn echt onwijs benieuwd en kijken uit naar het volgende verslag en de fotos! Geniet ervan en heeeeeel veeeeeel plezier!!!

Groetjes Eveline & Roland & Floyd

• 11 November 2011 - 08:44

Paul En Anja:

Wat leuk, die foto's erbij!

Dit gaat een prachtig reisverslag worden, om later nog vaak met een goed gevoel op terug te zien.

Goeie reis!

• 11 November 2011 - 19:00

Denise, Baloe &Simba:

Heeee Hee!!
    Heel veel plezier daar in India! Het weer hebben jullie al mee, hopelijk de douche's en verblijfruimte ook!
    Ik ga jullie zeker volgen, ben benieuwd naar de foto's!
    Hoe was de reis gegaan? Hoe lang duurde het??
    Liefs,

Denise!!

• 14 November 2011 - 14:15

Thierry En Mirjam:

Hey meiden!!

Al heelhuids overgekomen? Geniet ervan en we zullen zeker aan jullie denken als t hier niet meer te harden is van de kou:) Succes met de opdracht!!!!!!

Groetjes Mirjam en Thierry

• 15 November 2011 - 08:23

Ben En Marion:

Ho meiden,
    Fijn dat we gisteren een sms van jullie kregen, zodat we weten dat het goed gaat.
    Hopelijk heb je snel internet, zodat we kunnen skypen, en de berichten en foto,s van jullie kunnen zien.
    Met Benji gaat alles super,voelt zich helemaal thuis.
    Heel veel liefs Mam en Ben

• 15 November 2011 - 14:50

Eef:

vol spanning te w88 om jullie avonturen online te vinden ;) haha ENJOY!!!!!!

• 15 November 2011 - 20:12

Nicolette:

wat leuk om met jullie te kunnen mailen. Heel veel succes daar India.
    Je staat goed op de foto kim.

Groetjes van Nicolette.